به نام آانکه جانشین همه نداشتن هاست
دوستان عزیز؛
سلام،
بنده نیز بابت این افتخار ارزشمند، بسیار خرسند شدم و این موفقیت را ابتدا به دو دوست عزیزمان "شهریار" و "سیاوش" و سپس به تمامی اورکلاکرهای ایرانی تبریک عرض می نمایم.
ضمن اینکه می بایست همگی ما، یک تشکر ویژه از شرکت محترم آواژنگ و علی الخصوص نماینده دوست داشتنی اشان "جناب آقای حیدری" بابت فراهم آوردن شرایط و امکانات داشته باشیم.
امیدوارم که شاهد موفقیت بیش از پیش دوستان عزیزمان در مراحل بعدی باشیم.
با تقدیم احترام








پاسخ با نقل قول

Bookmarks